Els espais municipals, ja siguin béns patrimonials o espais de domini públic, només se cediran gratuïtament a altres administracions, a entitats públiques o a entitats privades sense ànim de lucre que els utilitzin amb finalitats d’utilitat pública o d’interès socials, sempre que compleixin o contribueixin al compliment d’interessos de caràcter local.
En el cas d’altres entitats o altres usos, la utilització privativa d’aquests espais comportarà una percepció de taxes o el pagament d’uns preus públics que aquest Ajuntament fixarà en les ordenances fiscals de l’any en curs.
Totes les peticions d’ús s’han de fer per escrit, mitjançant instància oficial acompanyada del formulari normalitzat específic per a cada activitat. L’autorització correspondrà a la regidoria responsable del tipus d’activitat i es farà sempre per escrit per correu convencional o per via telemàtica, segons demani l’entitat.
Documentació necessària:
Descarrega el Reglament de Cessió d’espais: Reglament_Cessió_Espais
Entitats sense ànim de lucre, per activitats amb finalitats d’utilitat pública o interès social:
- Descarrega el formulari per Cessió d’Espais Municipals: Document_Cessió_Espais_SENSE_LUCRE
Clubs Esportius, per activitats amb finalitats d’utilitat pública o interès social:
- Descarrega el formulari per cessió d’Instal·lacions Esportives: Document_Cessió_Inst__Esport_SENSE_LUCRE
Lloguer d’Espais Municipals per altres usos:
- Descarrega el formulari per cessió d’altres activitats Document_Cessió_espais_LUCRETIU
- Ordenança fiscal reguladora de les taxes: Ordenança_14
Lloguer de Material Municipal:
- Ordenança fiscal reguladora de les taxes: Ordenança_15